Golfshop/kafé

TIL JUNIORER - Vennegolf og Narvesen Tour på Kjekstad

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 2. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad Golfklubb inviterer

Førstkommende fredag, 9.juni, fra 18-20 kan alle Kjekstads juniorer ta med seg en venn/venninne på golfen. Klubben stiller med køller, gratis baller på rangen, også avslutter vi med pizza! Bli med og prøv golf!! :o)

Dagen etter, 10. juni, arrangerer Kjekstad noe som heter Narvesen Tour. Da ønsker vi at DU er med. Dette er en turnering for juniorer, og vi bruker begge banene våre. De yngste spiller på korthullsbanen. Lurer du på noe i forbindelse med dette, snakk med Bente i Golfshopen eller treneren din. :o) Påmelding til Narvesen Tour skjer i Golfbox.

Alle får pølse og brus! Og masse golf-glede! :o) Meld dere på!

Lurer dere på "Hva som helst"? Snakk med oss!

mvh

Juniorkomiteen i Kjekstad Golfklubb