Golfsimulator

Parkering på Kjekstad Golfklubb

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 13. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En utfordring også på flotte vinterdager

Kjekstad Golfklubb er et fantastisk eldorado, sommer som vinter! Nå om dagen er løypene fulle av skiglade folk og drivingrangen er et akeparadis for store og små, skoleklasser og andre kohorter. smiley Den store parkeringsplassen nede er forbeholdt alle som skal gå på tur, på ski eller ake.

Parkeringsplassene oppe er holdt av til dere som skal besøke Simulatorsenteret eller har et annet ærend på Kjekstad Golfklubb. Vi gjør vårt ytterste for å ivareta dere, våre gjester og medlemmer. smiley Kommer du til stengt bom, ringer du til Proshopen, så åpner vi for deg.

Vi minner om at Simulatorsenteret og kafé/proshop er oppe hver dag, med lette lunsjer, kaffe og vaffel. Velkommen! yes