Herrer - torsdag

Håkon Myrvold ble årets herrespiller

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 8. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Myrvold ble stående igjen med flest Order Of Merit poeng etter årets turneringssesong for herrer, torsdag.

Håkon Myrvold
Håkon endte på 74 poeng og vant med ett poeng foran Jarle Midtskogen. Roy Andresen tok 3. plass med 60 poeng. Håkon ble hedret på årets avslutning med trofeet og et gavekort på kr. 700,- for sin seier.

Andre resultater:

Eclectic:

1. Christian Valø Balchen 57 slag
2. Jarle Midtskogen 58 slag
3. Ken Bårreng 58 slag
Beste nettorunde:
Sean McCall Dahle - 61 slag

Beste bruttorunde:
Mats Heien - 63 slag (Banerekord!)

Herrer, torsdag hadde sin avslutning søndag 7. oktober med spill på hovedbanen etterfulgt av middag og premieutdeling i klubbhuset.

Takk for en fantastisk sesong!

Vi inviterer herved andre herrer i klubben til å delta på vår herredag, hver torsdag gjennom sesongen. Vi har et meget godt og inkluderende miljø, krydret med mye latter og premiedryss etter hver runde.

Hilsen styret, herrer torsdag.
Jarle Midtskogen, Roger Eriksen, Roy Andresen og Bjørn Lohne.