Herrer - torsdag

Herreavslutning 2020

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 3. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har herrespillerne på Kjekstad avsluttet sin sesong 2020

34 herrespillere møtte opp på lørdag formiddag 3. oktober med sterk tro på seier under årets siste turnering. Formatet for dagen var Texas Scramble med 2 på hvert lag. Det var satt av premie til de 4 beste lagene, samt nærmest pinnen på hull 17 og trekning av en, ikke altfor billig, flaske vin.

Turneringen gikk sin gang i både vind og (litt) regn. Greenene var fantastiske til oktober å være og dette dro flere fordelen av.
Det lengste strået trakk til slutt laget Frode Espensen/Ove Fasting. De presterte å spille 10 under par netto. Det holdt til seier med 2 slag foran Jan Øksnes/Bjørn Reidar (-8) Jensen. Benny Christiansen/Ove Øyre og Reidar Hovelsås/Kjetil Carlsen fikk henholdsvis 3 og 4. plass. Resten av feltet måtte finne seg i å kun leve på en fin erfaring uten premie. Klikk her for resultatliste

Resten av kvelden gikk med til premieutdeling for sesongen for begge herregruppene.
Kveldens store helter ble Carl Eivind Bjørndal og Ottar Fludal som vant Order of Merit på hhv mandag og torsdag.
Ikke nok med det; de tok også hhv 1. og 2. plass på Ecletic. For dette ble de belønnet med saftige gavekort.

En stor takk rettes til Carl Eivind Bjørndal som spanderte 2 flotte marsipankaker etter de 22 kiloene med lapskaus herrelaget klarte å fortære etter runden. Som Carl Eivind selv sa -"Jeg følte at jeg måtte gi noe tilbake" (se bilde under).

Vi delte også ut en egen premie til 2 personer som har vist særdeles stor interesse:
Robert Green: deltatt på SAMTLIGE turneringer, både på mandag og torsdag!
Frode Espensen: deltatt på SAMTLIGE turneringer på torsdag!

Lars Petter Fjær ble premiert for beste nykommer på Herrer mandag.

Takk til alle deltagere etter en fantastisk sesong. Det er veldig hyggelig at så mange finner det morsomt å spille herredagene. Dette motiverer oss som arrangerer og vi skal kontinuerlig gjøre dette til en, om mulig, enda hyggelig opplevelse.

Resultater for årets sammenlagtkonkurranser:

Felles Eclectic: KLIKK HER

OOM Herrer mandag: KLIKK HER