Herrer - torsdag

Opplysninger for herrespill på torsdager

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 16. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her er litt informasjon om hva som skjer på våre herredager i sommer.

Det er i år 20 turneringsrunder på torsdagene. Den siste er den 21. september. Vi håper at vi i år endelig kan arrangerer en avslutningstur igjen. Det har gått noen år sidene sist pga "uforutsette omstendigheter". De som har vært med på en av de tidligere turene vet at dette blir en suksess!

Hvis dere har sett på turneringslisten, har dere kanskje lagt merke til 3 turneringer med kommentarer bak turneringsnavnet.

Den første er allerede torsdag 25. mai (Kval Lag-NM). Dette er en helt vanlig runde, men teller også som kvalifiseringsrunde for de som ønsker å konkurrere om en plass på laget til Kjekstad Gk under Lag-NM. De som vil konkurrere om en plass på laget kan spille flere turneringer på Kjekstad som vil være en kvalifiseringsrunde. En av disse er altså 25. mai.

Den 29. juni bryter vi litt med tradisjonene og spiller en Texas Scramble med 2 på hvert lag. De 3 beste lagene vil bli premiert i tillegg til nærmest pinnen.
Den 10. august spiller vi Fourball/Bestball, også med 2-mannslag. Samme premiering som scramble.
Disse 2 turneringene vil selvsagt ikke telle i OOM og Eclectic.
De som har spilt Texas Scramble eller Fourball/Bestball vet at dette er veldig moro og moro er noe vi vil ha det på torsdagene!

Nærmere informasjon om det nevnte vil komme etterhvert.

Ha en strålende sesong!