Herrer - torsdag

Sven Arild Engan ble årets herrespiller

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 25. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Herrer, torsdag har endt sesongen etter 20 runder gjennom sesongen. Sammenlagte resultater er klare.

En lykkelig Sven Arild Engan
Sven Arild Engan hadde en særdeles god periode i andre halvdel av sesongen og vant bl.a. 2 av rundene. Han hadde også flere andre og tredjeplasser. Den 27. juli spilte han sin livs runde på kun 70 bruttoslag. Med 10 mottatte slag noterte han kun 58 nettoslag. Dette holdt også soleklart til seieren for årets beste nettoresultat på en enkelt runde.

Sven Arild (76 poeng) vant med 6 OOM-poeng foran Håkon Myrvold (70 poeng). På tredje landet Frode Espensen (69 poeng). Sven Arild ble hedret med trofeet og et gavekort på kr. 1000,- for sin seier. Han ble også belønnet med et gavekort på kr. 400,- for beste nettorunde.

Eclectic:

1. Morten Meian 58 slag
2. Tom Robert Bergan 59 slag
3. Terje Werner Laug 59 slag
Beste nettorunde:
Sven Arild Engan - 58 slag

Beste bruttorunde:
Tom Robert Bergan - 69 slag

Herrer, torsdag hadde sin avslutning torsdag 21. september med spill på korthullsbanen etterfulgt av middag og premieutdeling i klubbhuset.

Takk for en fantastisk sesong!

Vi inviterer herved andre herrer i klubben til å delta på vår herredag, hver torsdag gjennom sesongen. Vi har et meget godt og inkluderende miljø, krydret med mye latter og premiedryss etter hver runde.

Hilsen styret, herrer torsdag.
Per Lindland, Jarle Midtskogen, Roger Eriksen og Roy Andresen.