Instruksjon og kurs

Medlemstreninger i gang!

Av: Rachel Raastad-Andersson  |  Publisert: 27. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For deg som er medlem kan vi tilby fellestreninger med oppstart allerede denne uken!

Er du klar for å komme i gang med trening?

Fellestreninger hos oss på Kjekstad handler først og fremst om "back to basics" i fellesskap (men med sikker avstand). Som trener er min hovedoppgave å gjøre aktiviteten og fremgangsmåten så enkel og effektiv som mulig -så enkelt at du umiddelbart kan se progresjon og huske det du lærte når du skal ut på banen.

Det er flere fordeler med fellestreninger hos oss. La meg nevne noen:
  1. Du møter andre medlemmer som også ønsker å bli bedre
  2. Du havner i et inkluderende og treningsivrig miljø
  3. Du får god oppfølging og veiledning fra klubbens trener
  4. Som oftest er du i gruppe med andre du spiller med til vanlig, eller kommer til å spille med fremover. Da er det enkelt å minne hverandre på hva dere lærte.
  5. Morsommere trening med øvelser du kan gjøre selv! Det er god inspirasjon til egentrening senere.

Etter hvert kommer treningene til å bli til faste tider og ukedager, men nå er vi mest klare for å komme i gang. Sjekk ut våre treningssider for å finne en fellestrening som passer deg! Dersom du ikke finner en, eller det er fullt, kan du komme tilbake om noen dager og sjekke på nytt. Uansett kommer jeg til å publisere treninger som en nyhet når noe nytt legges ut.

Alle treningene går etter førstemann til mølla-prinsippet og med bindende påmelding, og i en periode fremover er vi nødt til å være ekstra tålmodige da golfforbundet har satt viktige restriksjoner i antall deltagere per gruppetrening. Derfor kommer alle fellestreninger til å kun ha FIRE deltagere per fellestrening. Vi er ekstremt heldige som får muligheten til å spille golf så tidlig og i denne perioden, så bruk våren til å skape fremgang i golfen din.

Vi ses på KJEKSTAD!

Rachel Raastad-Andersson