Instruksjon og kurs

Veien til Golf - kurs

Av: Svein Nummestad Hansen  |  Publisert: 9. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ønsker du å begynne med golf? Kurs og medlemskap i Kjekstad Golfklubb er nå tilgjengelig

Er du interessert til å begynne med golf? Nå er påmeldinger til årets kurs åpent! Våre trenere står klare til å hjelpe deg smiley

Kjekstad Golfklubb er regnet som en av de mest attraktive klubbene for opplæring av nye "golfere". I år kjører dagskurs hvor vi holder på i 6 timer fra kl. 10:00-16:00. Målet med kurset er at du som ny golfer skal bli kjent med golf og finne deg til rette i et godt miljø i klubben vår. Kurset gir deg praktisk innføring i teknikk, regler, og sikkerhet. Kurset er gratis for alle medlemmer i Kjekstad Golfklubb, og krever at du er meldt inn i klubben. Du kommer automatisk til våre innmeldingssider etter påmeldingen til kurset, dersom du ikke allerede er medlem. Lurer du på hvilken type medlemskap du skal velge, er Greenfeemedlemskapet populært. Dette gir fritt spill på 9-hullsbanen og halv greenfee på 18-hullsbanen.

Husk å ta med klær etter forholdene. Dersom du ikke har utstyr, stiller vi med ulike køller til utlån i kursperioden. Juniorer trenger normalt ikke VTG kurs, da disse medlemskapene er inkludert egen trening.

Link til kursoversikten: VTG Kursoversikt Kjekstad Golfklubb 2021

Veien videre starter med en gang etter kurset:
I år har vi laget et tilbud som heter ''kom igang kurs''. "Veien til golf" er første skritt på veien til å bli en glad golfer. For at du skal få en så god og enkel start som mulig har vi, som et tillegg til VTG, laget et kurs ''kom i gang''. Et kurs vi sterkt anbefaler deg å delta på, og som starter umiddelbart etter VTG på mandag og tirsdag. For informasjon, innhold og påmeldinger gå til Oversikt over kom i gang kurs