Ivaretakelse

Åpen dag 2. på Kjekstad

Av: Anders Fløistad  |  Publisert: 23. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 1. juni gjentar vi tilbudet til våre medlemmer i handicapkategori 6. (37-54) med åpen dag . En dag vi kan pusse på svingen og få informasjon om klubben.

Åpen dag 2.

Det skulle godt gjøres at en dag, 11.mai, passet for alle som fikk invitasjonen til Åpen dag 11.mai.
Mange kom og fikk nyttige tips både om sving, hjemmeside, Golfbox og klubben.

For at enda flere skal få muligheten gjentar vi tilbudet ved å arrangere

Åpen dag 2. på Kjekstad lørdag den 01.juni kl. 12.00 – 16.00.

Her vil våre trenere hjelpe til med svingen og daglig leder Bjørn Lohne tar hånd om hjemmesiden, Golfbox og eventuelle andre spørsmål om klubben.

Vi minner også om vårt kurstilbud. Det er ledige plasser på følgende kurs,

Tirsdag kl. 19.00 – 19.50 og kl. 20.00 – 20.50.

Kursene går hver tirsdag ut juni og koster kr. 100,- pr. gang.
Kursene vil ha en naturlig progresjon, så det vil være en fordel å følge treningene regelmessig.

For påmelding, gå inn på hjemmesiden www.kjekstad-gk.no, fanen «kurs» og «kurs -for deg som nettopp har startet» eller meld deg på under åpen dag 2.

Vel møtt til Åpen dag 2.