Ivaretakelse

Åpen dag på Kjekstad.

Av: Anders Fløistad  |  Publisert: 12. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 11.mai ble det arrangert åpen dag for medlemmer i handicap-kategori 6 (37 - 54)

Lørdag 11.mai arrangerte vi åpen dag for medlemmer i handicap-kategori 6 (34 - 54). De fleste av disse er relativt nye medlemmer.
Programmet for dagen var "børste støv av svingen" , opplæring i bruk av hjemmesiden og Golfbox og å ta en titt på det nye klubbhuset.
Vår daglige leder Bjørn tok hånd om hjemmesiden og Golfbox mens Douglas og Anders var ansvarlige for støvtørkingen. Det var stor aktivitet både inne og ute. Deltagerne ga uttrykk for at de var meget fornøyde med besøket på Kjekstad denne dagen. Forhåpentligvis dro deltagerne hjem med større selvtillit både når det gjelde golfsvingen og bruken av pc'en.