Ivaretakelse

Ønsker du å bli med på trenerkurs sesongen 2022

Av: Svein Nummestad Hansen  |  Publisert: 2. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst til å hjelpe til med trening?

Ønsker du å bli en viktig trener ressurs i klubben?

Vi ønsker en behovkartlegging på hvem som er interessert i å være med på trenerkurs. Har du lyst til å bli en del av trenerteamet vårt? Vi kan blant annet tilby Trener1 kurs i regi av Norges Golfforbund. Som trener ressurs så får du muligheten til å bistå hovedtrener med opplæring av nye golfere og treninger for barn og unge. Kjekstad golfklubb er blitt en stor klubb med mange medlemmer, noe som gjør at etterspørselen på trenere har blitt større.

Fra Norges Golfforbund: Trener 1 er første nivå i trenerløypa. Fokus er på innlæring og deltakelse. Trener 1 er starten for alle som ønsker å påbegynne en trenerutdanning og bli frivillig trener i klubben.

Kontaktinformasjon:
Daglig leder: