Juniorer

Hjelpere til Elg-cup 12 september

Av: Knut Egil Pedersen  |  Publisert: 23. august 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad arrangerer junior tour den 12 september. Dette er et stort arrangement med mange juniorer fra mange klubber som deltar og en viktig arena for å fremme turneringsspill. Vi ønsker å få til et flott arrangement som viser frem klubben vår og banen vår fra vår beste side. Til dette trenger vi HJELP.

Den 12 september 2015, arrangere vi Elg cup - NIKE Junior Tour - på Kjekstad. Turneringen spilles i mange aldersklasser, forskjellige ferdighetsnivå og på begge banene våre. Vi ønsker at dette skal være en minnerik turnering for alle deltakerne og gjøre at de har lyst å komme tilbake og får lyst til å spille flere turneringer. For å få dette til trenger vi hjelpere.

Vi oppfordrer derfor alle juniorforeldre til å stille opp for å gjøre dette til en flott dag; og selvfølgelig er alle andre mer enn velkomne for å hjelpe til.

Vi vil trenge hjelp til små og store oppgaver: litt sjauing, markører/hjelpere på korthullsbanen  for de minste spillerene, forecaddies på 18 hullsbanen, startere og hjelp i scoremottak.

Vi setter stor pris på om du vil hjelpe oss med disse oppgaven og hvis du ikke har værtfForecaddie /markør tidligere får du/dere opplæring. Oppmøte på klubbhuset hos Turneringsleder for instruksjon om arbeidsoppgaven ved starttidspunkt.

For påmelding - send mail/ring til Knut Pedersen: mail: knut_e_p@hotmail.com / tlf: 916 08 745

På forhånd sier vi tusen takk for hjelpen!