Ære, heder og nye medlemmer på årsmøtet

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 1. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad Golfklubb fikk nytt æresmedlem på årsmøtet

Årets årsmøte som ble arrangert 11. mars i Teglen på Spikkestad, gikk av stabelen som planlagt. Et par saker fra møtet er imidlertid verdt å merke seg: Hurum Golfklubb, med sine 200+ medlemmer, ble ønsket hjertelig velkommen til oss for sammenslåing, og vi fikk utnevnt et nytt Æresmedlem.

Styret hadde fremmet et forslag til Årsmøtet om å om å utnevne Kjell Birkelund til æresmedlem, noe som ble enstemmig godkjent med applaus smiley

De fleste kjenner Kjell godt. Han har ledet turneringskomiteen i over 13 år, og har også vært med på å arrangere de fleste turneringer i alle disse årene. Han hjelper også de andre komiteene med spørsmål om regler, bruk av golfbox ifm turneringer osv. Arbeidsinnsatsen som har vært nedlagt i mange år på rad er enorm og har blitt levert med meget god kvalitet. Hvordan skulle klubben ha klart å ha et så godt turneringstilbud uten Kjell?
Midt oppe i dette klarer også Kjell Birkelund å spille over 100 runder på vår 18 hullsbane i løpet av året.

Det er (som noen sier) bare å bøye seg i hatten for alt dette. Kjekstad Golfklubb gratulerer Kjell med Æresmedlemskapet. Det er i aller høyeste grad fortjent.

Og så må vi huske på videre at det ikke er noe som heter å "gi seg mens man er på topp" i Kjekstad Golfklubb smiley

Gratulerer!