Årets dugnader - stor suksess

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 8. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nesten 400 medlemmer deltok på årets to dugnader

I strålende vær med mange innlagte aktiviteter for de oppmøtte, ble årets dugnad nummer to avhold lørdag 7. august.

Det ble satt ny rekord med nesten 400 deltagere (totalt for begge). Dette viser at både timing og innhold var veldig riktig i år. Dette blir kanskje den nye standarden å arrangere dugnad på i fremtiden?

Yrende liv med mange blide medlemmer på tunet hele dagen var noe som ble lagt godt merke til. Inne i Proshop/kafe jobbet de iherdig med å holde tritt med alle oppmøtte. Heldigvis hadde de oppbemannet kraftig i anledning dagen.

Trenerne våre hadde demo og prøving av nye køller og svingtips, og de som ønsket det kunne prøve vår nye Trackman. Det var gratis baller og kaffe til alle i anledning dugnaden, og ballmaskinen gikk heldigvis tom kun en gang. smiley Den ble raskt fyllt opp igjen. På bildet ser vi en av trenerne våre (Anders) på slutten av en innholdsrik og hektisk dag.

En stor takk fra klubben til både de som møtte opp på dugnadene, og til de som hjalp til med å arrangere. smiley

Bjørn Lohne
daglig leder