Årsmøte del 2 den 23. mars 2021 blir digitalt

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 14. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grunnet smittesituasjonen ser vi oss nødt til å gi opp håpet om å kunne arrangere Årsmøtet del 2 som ordinært møte

Grunnet smittesituasjon, blir også del 2 av Årsmøtet arrangert digitalt på Teams. Dato og klokkeslett er identisk med den originale innkallingen (23. mars 2021 kl. 18:00). Det er kun møteformen som nå blir annerledes.

Med digitalt møte må man melde seg på møtet. Det er under påmeldingen selve registreringen og kontrollen av de stemmerettigede foregår.

For å delta og melde deg på Årsmøtet, gjøres dette i Golfbox. Linken til påmelding finner du her: Påmelding Årsmøte del 2. Påmeldingsfristen er 23. mars kl. 14:00. Golfbox filtrerer automatisk inn de medlemmer som har alder minst 15 år og har gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kjekstad Golfklubb.

Link til møtet på Microsoft Teams vil bli sendt til de påmeldte deltagerne 23. mars 2021 etter kl 14:00.

styret