Banene stenger for i år

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mye nedbør setter en stopper for gjenåpning

Vi stenger nå banene og treningsområdene for godt for i år.

Det har kommet over 100 mm nedbør de siste dagene, noe som gjør banene uspillbare fremover. Vi har derfor besluttet at det lille tidsvinduet vi nå har før vinteren kommer, ønsker vi å benytte til å gjøre ytterligere arbeid/vedlikehold på greenene, utslagsstedene og driving range. Mye av dette arbeidet vil bli en fin investering for kvaliteten neste år.

Vi takker alle medlemmer, sponsorer og gjester for en flott sesong, og vi gleder oss til å se alle igjen smiley

Husk at simulatorsenteret, proshop og kafe i Kjekstad Golfklubb har åpent hele året. Bookingene i simulatorsenteret begynner allerede å ta seg betraktelig opp. Her kan du også booke turneringer og selskapeligheter sammen med for eksempel vennegjengen.

Et lite førjulstips: En populær julegave til en Golfer er et gavekort på valgfritt beløp som kan benyttes i Kjekstad Golfklubb.