Booking

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 21. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bookinggrensen for medlemmer settes opp til 5

Klubbens ansatte har de siste dagene fått mye klager fra en gruppe medlemmer som har kritisert klubbens avgjørelse om å begrense bookingen til 3. Det ble blant annet laget en lukket gruppe på Facebook hvor frustrasjon og irritasjon fikk løpe fritt.

Bakgrunnen for bookinggrensen var at klubben ønsket at bredden av våre medlemmer skulle få sjanse til å komme ut på banene. Vi visste at presset ville bli høyt rundt bookingen i starten. Dette var bare en midlertidig løsning og var bare godt ment fra klubbens side. Dette falt i svært dårlig jord hos noen, og det ble i tillegg til den hemmelige siden laget en underskriftskampanje for å sanke stemmer mot administrasjonens avgjørelse.

Vi har hele tiden hatt fokus på å åpne anlegget sakte men sikkert i forbindelse med Covid-19, for å begrense ansamling av mennesker. Vi fortsetter vår gjenåpning etter planen når vi nå øker bookinggrensen til 5 igjen.
Vi som jobber i klubbens administrasjon og service, ønsker for all fremtid at lignende hendelser ikke oppstår. Dette er svært ødeleggende for – ja, for oss alle, og at dere som deltok biter dere litt i tunga og heller slutter opp om fellesskapet.

Noe som er hyggelig denne våren er å ønske nesten 150 nye medlemmer velkommen!

Kjekstad skal være en attraktiv klubb som sprer livslang golfglede. Vi er heldige som har Kjekstad og området her, la oss beholde den gode atmosfæren vi er kjent for å ha.

Bente Lohne
Driftsansvarlig Booking/Proshop/Kafé/Simulatorsenter