Booking de nærmeste dagene

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 25. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Flotte høstdager, godt belegg og god kvalitet på banene

Med kortere dager og mange stengte baner rundt oss, blir det godt belegg her hos oss på Kjekstad Golfklubb. I skrivende stund åpner banene kl. 09:00 både lørdag og søndag. Har du ennå ikke booket starttid, må du svinge deg rundt for å få en ledig plass i en flight. smiley Det er foreløpig god plass på korthullsbanen.

Forrige helg måtte vi slette noen av de tidligste starttidene pga frost. Dette er slikt man aldri vet, men på denne tiden av året er det en stor sjanse for at det kan skje. Er du så uheldig å få slettet din starttid, må du selv booke deg ny. Det er ikke mulig å forskyve starttider når det er så fullt på banen.

Det er greenkeeper som tar de endelige beslutningene om stenging, og vi i proshop følger de til punkt og prikke.

Det er dessverre ikke anledning til å gå ut utenom de oppsatte tidene. yes

----------

Til informasjon holder Gapahuken åpent hele helgen, fra 11 - 17. Velkommen! wink