Dokumenter til Årsmøtet den 22. mars 2023

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 15. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtedokumentene kan nå lastes ned fra medlemssidene våre på hjemmesiden

Årsmøtedokumentene til årsmøtet onsdag 22. mars 2023 kl. 18:00, er nå tilgjengelig for nedlasting fra våre hjemmesider.

Dokumentene ligger i klubbens dokumentarkiv på medlemssidene. Innloggingen til arkivet finner du her: http://kjekstad-gk.no/bruker/login.

De som ikke har mulighet til å hente dokumentene via hjemmesidene våre på internett, kan kontakte administrasjonen på mail (post@kjekstad-gk.no) for å få dokumentene tilsendt elektronisk.

Vi informerer om at i år blir det ikke utlevert printede dokumenter på selve årsmøtet. Dette grunnet miljøhensyn. Dersom du ønsker utskrift av Årsmøtepapirene kan dette bestilles og hentes fra administrasjonen på Kjekstad Golfklubb.

Vi ønsker deg vel møtt til årsmøtet!

Styret i Kjekstad Golfklubb