Drammen GK og Kjekstad GK inngår samarbeid for 2022 sesongen

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 22. februar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Samarbeidet omfatter blant annet gjestegreenfee på hverandres baner

Medlemmer av Kjekstad og Drammen kan spille til klubbenes gjeldende gjestegreenfee priser på hverandres 18-hulls baner.

Drammen og Kjekstad vil i 2022 også samarbeide om å arrangere ØstlandTour sammen, med runde 1 på Kjekstad og runde 2 på Drammen. Denne turneringen blir arrangert 23 og 24 juli.

Det er med stor glede vi kan fortelle at vi har inngått samarbeid med hverandre. Våre fullt betalende medlemmer får til enhver tid Gjestegreenfee på hverandres klubber, og du kan benytte tilbudet uten å være invitert av en hjemmespiller.
  • Avtalen gjelder for medlemmer i kategorien Ung voksen og fullt betalende senior medlemmer
  • Tilbudet gjelder både hverdag og helg, uavhengig av åpningstider
  • Tilbudet gjelder for 18-hulls banene på begge klubber
  • Spillere fra begge klubber skal booke og bekrefte sitt spill i henhold til booking reglene i respektiv klubb
  • Alle spillere SKAL ha med scorekort ut når de spiller, for evt. kontroll
  • For juniorer tilbyr vi 50% på greenfee på hverandres baner

Vi gleder oss til ny utesesong!