Dugnad og åpning 2019

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 23. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ventetiden er over. Dugnad lørdag 27. april, og baneåpning søndag 28. april

Årets dugnad blir arrangert lørdag 27. april 2019 kl. 09:00.
Fremmøte på tunet for registrering og fordeling av arbeidsoppgaver fra og med kl. 08:30. Selve dugnaden starter kl. 09:00.

En vinter med nok av både snø og is er endelig ferdig (håper vi). Våre greenkeepere som startet med forberedelsene allerede for en måned siden, melder igjen om glitrende forhold på våre greener, med minimalt av vinterskader.

Åpning av begge banene er planlagt søndag 28. april kl. 09:00.

Ved registrering på dugnaden får du tilbakebetalt dugnadsavgift på kr. 250,-, dersom du har betalt denne. Alternativt kan man velge gavekort i proshop/kafé eller ballkort, alle til en verdi av kr. 300,-. Kafe/Proshop vil være åpen åpen på dugnadsdagen. Dersom du ennå ikke har sett vårt flotte nye klubbhus, er det kanskje på tide nå?

Det er lurt å ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake tar du med den også. Hovedoppgavene vil være rydding, rake løv og småstein fra banen. Hasse Svanberg fra banekomiteen vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på. Driving range vil i år være åpen under selve dugnaden og resten av dagen.

Dersom du ønsker det, kan du etter at du er ferdig med dugnaden, prøvespille 18-hullsbanen i egen dugnadsturnering for de registrerte oppmøtte. Vi regner med at dugnaden er ferdig ca. 12:00.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley
Dugnad 2018