Dugnadsrekord på Kjekstad Golfbane

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 16. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Heldigvis hadde vi mye som skulle gjøres, slik at vi klarte å sysselsette alle som møtte opp.

Hele 130 medlemmer møtte opp på årets dugnad som gikk av stabelen lørdag 16. april 2016. Det er ny rekord smiley

Banekomiteen v/Asbjørn delegerte alle oppgavene på selve dugnaden som varte fra kl. 9 til 12. Raking og rydding var de største arbeidsoppgavene på alle hull.

Alle deltagerne fikk servert kaffe både før og etter arbeidsøkten. Det gikk med hele 24 liter kaffe.
Mange benyttet anledningen til å stille opp i dugnadsturneringen som startet 12:30 på 18 hullsbanen.

En stor takk fra klubben til alle som deltok på dugnaden. Uten dere hadde vi ikke fått en så fin bane som vi har.

Noen bilder fra dagen: