Endelig - nå er ventetiden snart over!

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi åpner sakte, men sikkert opp anlegget vårt, og vi gleder oss til å se alle igjen her på det grønne.

Banene våre trenger ytterligere noen dager på å riste av seg hele vinteren. Kalde netter forsinker denne prosessen noe, men vi følger utviklingen med Argus-øyne, og planlegger åpning ut ifra naturens gang.

Det er en del restriksjoner som MÅ følges, når vi nå møtes igjen.

Treningsområdene våre utenom Driving range må foreløpig være stengt.

Vi har obligatorisk besøksregistrering. Det betyr at alle som skal inn på området vårt, uansett hensikt, må registrere seg med navn, dato og telefonnummer. Registreringen foregår ved inngangen til Proshop.

Proshop og kafe er ikke åpen på normalt vis, men har kun "take away".

Driving range åpner lørdag 10. april kl. 10:00.

Åpningstidene til Driving range er som åpningstidene i Proshop, og er fredag, lørdag og søndag kl. 8–18, og hverdager ellers kl. 08–20. Det vil være betjening tilstede i disse tidene.

Det er kun mulig med kortbetaling på rangen. Det er egen trådløs betalingsautomat for dette. Du kan også benytte tidligere kjøpte ballkort. Vi har ikke mulighet å fylle på eksisterende kort før proshopen/kafe kan åpne som normalt. Du må i tillegg ha med deg en plastpose (eller lignende) som du tar baller i fra ballautomaten. Vi har tatt vekk alle bøttene.

Området er merket med flere sperrebånd og skilt. Følg anvisningene på disse!

Baneåpning torsdag 15. april.

Vi satser på baneåpning torsdag 15. april. Dette er selvfølgelig helt væravhengig. Tidsbestillingene vil åpnes fra og med fredag 9. april for medlemmer, og søndag 11. april for gjester.

Simulatorsenteret vil være åpent i tillegg til uteaktivitetene.

Velkommen til en ny utesesong på Kjekstad Golfklubb!