Fontene på hull 1

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 30. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hull 1 på 18 hullsbanen har nå fått sin etterlengtede fontene

I dag ble endelig banemannskapene ferdige med installasjonen av vår nye fontene på hull 1.

Fontenen har vært planlagt helt siden den kom opp som et forslag på medlemsmøtet i fjor. Siden den gang har forslaget vært behandlet under budsjettprosessen i styret, og til slutt av Årsmøtet som besluttet investeringen.

Uteområdet rundt tunet på Kjekstad begynner nå virkelig å ta form, med det meste samlet på ett sted. Det er ikke mange som kan skilte med et flott og moderne klubbhus, utslaget på hull 1 midt i gårdsplassen og kafe/proshop og treningsområder på samme sted. Til og med store flotte blomsterkasser har vi klart å få på plass i disse dager.

Vi ønsker alle en fortsatt god Golfsommer smiley