Fordelskort kafé/proshop

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 20. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du hente fordelskortet ditt i kaféen/proshopen

Har du som voksen medlem, og på årets kontingentfaktura fått en ekstra varelinje som heter: Fordelskort kafé/proshop?

Da kan du, dersom du har betalt fakturaen eller inngått avtale med Norkred, hente ditt gavekort på 360,- i proshop'en. smiley

Når du kommer må proshopen sjekke din konto i Golfbox, så ha derfor ditt medlemsnummer klart. Da går det raskere. Hvis alt er i orden på din kontooversikt, så får du umiddelbart ditt fordelskort. Dette kan brukes i kafé/proshop til hva du vil; kaffe, vaffel, golfbil, protime, greenfee, pegger etc. etc.

Velkommen innom! smiley