Gledelig melding fra Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 21. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Arbeidet med budsjett for 2023 har allerede startet

Styret og administrasjonen har startet arbeidet med et budsjett for 2023. Ett av formålene med dette er å kunne gi medlemmene allerede nå en indikasjon på hva styret vil foreslå av kontingent for 2023. I budsjettprosessen har det vært en forutsetning for oss at banens kvalitet og servicen til medlemmene og gjestene ikke skal bli forringet. Dette betyr at vi i 2023 budsjettet planlegger med samme åpningstider og med samme kvalitet og vedlikehold på banene som i 2022. Samtidig så planlegger vi med overskudd i 2023 regnskapene og konkrete tiltak for å øke trivsel og klubbens attraktivitet etter høstens medlemsundersøkelse. Dette vil vi orientere mere om på årsmøtet.

Kjekstad Golfklubb har en svært god finansiell stilling og har konkurransedyktige betingelser. Det er derfor med stor glede vi kan meddele at styrets forslag til budsjett for 2023 ikke vil medføre noen kontingentøkning. Det er årsmøtet som fatter endelig vedtak om dette.

Vi ønsker alle en riktig god førjulstid! Og, vi minner om at simulatorsenteret/proshop/kafe og trenerne våre fortsatt har åpent, selv om banene er stengt for sesongen.

Med hilsen styret og administrasjonen