Gledelig melding om turneringer

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 28. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lukkede klubbturneringer tillatt fra 28. april 2020

DET ÅPNES FOR Å ARRANGERE LUKKEDE KLUBBTURNERINGER

Med umiddelbar virkning fra i dag åpnes det for at klubbene kan arrangere lukkede klubbturneringer, men man må fortsatt ta hensyn til at vi lever med en stadig fare for smitte av koronaviruset. Det betyr f.eks. at vi må passe på at det ikke blir ansamling av personer, verken før under eller etter spill (f.eks. er ikke shot-gun start og premieutdelinger tillatt). Man skal heller ikke ta på flater og gjenstander (f.eks. flaggstang, eller annet golfutstyr enn ditt eget) og man må til enhver tid holde min. 2 m avstand til med- og motspillere.

Dette betyr at alle gruppene våre på Kjekstad Golfklubb kan starte opp med sine turneringer for medlemmene.