Golf grønn glede (GGG) prosjektet inngår ny samarbeidsavtale

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 31. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

GGG er et tilrettelagt golftilbud hvor deltagerne får mulighet til å være aktiv etter egne forutsetninger og ønsker, samtidig som det sosiale aspektet ivaretas

Siden 2017 har vi i Kjekstad Golfklubb drevet prosjektet Golf grønn glede i samarbeid med NGF.

GGG er et tilrettelagt golftilbud hvor målet er å gi deltagerne mulighet til å være aktiv etter egne forutsetninger og ønsker, samtidig som det sosiale aspektet ivaretas.

Inn i dette prosjektet legger vi nå også samarbeidet med Foreningen Et slag av gangen. Foreningen samarbeider med NGF/GGG, og målgruppene er sammenfallende med GGG. Forskjellen ligger i at foreningen arbeider mer aktivt mot de ulike organisasjonene, som kriminalomsorgen og kommunene. Det gjør at vårt arbeid blir enklere og at vi vil favne bredere.

GGG prosjektet har store forhåpninger til samarbeidet.

På bildet fra venstre: Anders Fløistad (Ansvarlig Golf Grønn Glede i Kjekstad GK, Marianne Smith Magelie (Prosjektleder/styreleder ESAG) og Bjørn Lohne (Daglig leder Kjekstad GK)