Golfbox moderniserer løsning for spillere

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 12. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kommer det ny versjon av golfbox med nytt modernisert design. Løsningen er skalerbar til alle enheter (responsivt design).

Golfspillerens GolfBox - NYTT og MODERNE - men ellers det samme!

Til deg, som er vant til å bruke GolfBox, er det nå laget en ny og moderne versjon av løsningen, med ny teknologi som er skalerbar til alle enheter, både liggende og stående. Funksjonene er de samme som tidligere. Det er ikke kommet nye. Men opplevelsen er ny og moderne og teknologien bak er ny.
Den nye teknologien vil gjøre det lettere å legge til, endre og tilpasse nye funksjoner fremover. Den nye løsningen kommer også på sikt til å erstatte den eksisterende Appen på de fleste områder, og registrering av score kommer f.eks. til å benytte samme teknologi, som noen kanskje er vant med fra turneringsmodulen.

Det planlegges også å forbedre det elektroniske scorekortet, med digital signering for markør og spiller. I tilknytning til bekreftelser av starttider vil du få mulighet til å få scorekort digitalt på mobilen.

GolfBox håper løsningen vil bli godt mottatt av spillerne.

Den nye GolfBox spiller lanseres tirsdag 16. august 2022.