Gratis simulator på søndag

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 27. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vil du prøve simulator? Det kan du gjøre på markedsdagen vår på søndag.

Vil du komme igang med simulatorsesongen, har du mulighet til å prøve dette på søndag. Helt gratis!

Vi gir alle våre medlemmer muligheten til å booke 1 time gratis simulatorspill denne søndagen, fra 1000 - 1800. Det er plass til 4 personer i hver simulator, hver time. Så, ta gjerne med deg venn(er).

Gå inn og book deg tid her.

Denne dagen har vi også Markedsdag med salg av både brukt og nytt utstyr. Her kan du finne både enkelte køller, køllesett og bag'er med mere.

Ta turen til Kjekstad Golfklubb førstkommende søndag, 30. oktober 2022. Det lønner seg! Velkommen! smiley