Hole in One show på Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 22. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Flere spillere med Hole in One på Kjekstad Golfklubb

Å gjøre Hole in One er noe kun et fåtall golfspillere er heldige å få oppleve i løpet av livet sitt. Noen har gjort noen beregninger på dette. Disse viser at sannsynligheten for oss amatører å gjøre Hole in One på et par 3-hull er 45 000 til 1. Nå er heldigvis ikke statistikk noe man kan stole blindt på. Noen spillere har faktisk fått Hole in One flere ganger.

Alle som får HiO på Kjekstad Golfklubb får en veldig fin gave fra vår sponsor: Golfpremier.no. Vi bestiller opp fortløpende til Proshop. Det kommer også et messingskilt på vår HiO tavle på slutten av året. Tavlen befinner seg i det nye klubbhuset.

HiO showet startet tirsdag 16. mai. Bjørn Flagestad satt ballen rett i koppen på hull #10. En 9-wood ble benyttet til bragden. Vi gratulerer smiley.

På selveste nasjonaldagen 17. mai, setter Connie Christiansen ballen rett i koppen på hull #17. Et 5-jern ble benyttet til bragden. Vi gratulerer smiley.

Den 18. mai fortsetter showet. Frank Andresen satt ballen rett i koppen på hull #2. En PW ble benyttet til bragden. Vi gratulerer smiley.

I samme ball (sammen med Frank Andresen 18. mai) spiller Tom Allan Carlsen. Han setter ballen rett i koppen på hull #7 med sitt 6-jern. Vi gratulerer smiley.

13. juni setter Marte Eggen ballen rett i koppen på hull #5. En 3-wood ble benyttet til bragden. Dette ble utført i konkurranse (Tirsdagsklubben). Vi gratulerer smiley. Vi har mottatt to bilder av Marte, og publiserer med glede begge de glade bildene.

Vi gratulerer alle smiley