Innkalling til årsmøte i Kjekstad Golfklubb 2021

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 9. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til medlemmene i Kjekstad Golfklubb - Kjekstad 9/2-2021

Innkalling til årsmøte i Kjekstad Golfklubb 2021

Styret innkaller med dette til årsmøte i Kjekstad Golfklubb.

Første del av Årsmøtet avholdes 23. februar 2021 kl. 19:00 digitalt på Teams som et ekstraordinært Årsmøte. Andre del av årets Årsmøte er planlagt gjennomført som et ordinært Årsmøte 23. mars 2021. Det kommer egen innkalling for dette møtet.

Det er kun anledning til å behandle de saker som er angitt i denne innkallingen, som følger reglene for ekstraordinært Årsmøte.

Fullstendig sakliste følger nedenfor. Alle saksdokumenter kan lastes ned fra vårt brukerregister under fanen Årsmøtedokumenter på https://kjekstad-gk.no/bruker/login. Alternativt kan du be om disse på E-mail ved forespørsel til post@kjekstad-gk.no.

For å delta og melde deg på Årsmøtet, gjøres dette i Golfbox. Linken til påmelding finner du her: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=2746576. Påmeldingsfristen er 22. februar kl. 23:00. Golfbox filtrerer automatisk inn de medlemmer som har alder minst 15 år og har gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kjekstad Golfklubb.

Link til møtet på Microsoft Teams vil bli sendt til de påmeldte deltagerne 23. februar 2021.

Saksliste:

Sak 1:     Godkjenne de stemmeberettigede
Sak 2:     Velge dirigent(er)
Sak 3:     Velge protokollfører(e)
Sak 4:     Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
Sak 5:     Godkjenne innkallingen
Sak 6:     Godkjenne saklisten
Sak 7:     Godkjenne forretningsorden
Sak 8:     Informasjons sak: Foreløpig regnskap med noter for 2020
Sak 9:     Behandle styrets forslag til Virksomhetsplan 2021-2024
Sak 10:   Fastsette medlemskontingenter og avgifter
Sak 11:   Vedta Kjekstad Golfklubb sitt budsjett for 2021

I brukerregistret finnes følgende dokumenter:
-    Styrets forslag til forretningsorden
-    Foreløpig regnskap og noter for 2020
-    Styrets forslag til Virksomhetsplan 2021-2024
-    Styrets forslag til medlemskontingenter og avgifter
-    Styrets forslag til budsjett

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Kjekstad Golfklubb kontaktes på post@kjekstad-gk.no.

Velkommen til årsmøte!
styret