Kjekstad damene vant Lagserien 2022

Av: Line Ørjansen Aasgaard  |  Publisert: 29. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad Damene vant for 3. gang på rad Lagserie Finalen som ble spilt på Kongsberg 27./28. august.

Det ble meget spennende og resultatet måtte man finkjemme siden det var likt mellom Kjekstad og Miklagard 3 1/2 mot 3 1/2. Resultat ble at Kjekstad vant med 2 hull innbyrdes.
Laget besto av Jannicke Lillelien, Lill Halvorsen, Marte Eggen og Beate Pedersen.
I løpet av vår/sommer har sammen med vinner teamet følgende damer vært med å spilt matcher mot Haga, Miklagard og Asker:
Connie Christiansen, Yvonne Lundquist, Unni Sundelius, Lillen Sanner, Gitte Rusbjerg, Elsebeth Irgens Jensen, med Edith Grande som lagleder.