Kjekstad GK har fått berømt PRO

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 1. mai 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tidligere storspiller Thomas Nielsen har startet som hovedtrener og pro på Kjekstad Golfklubb

Vi har gleden av å informere at vi har engasjert Thomas Nielsen som hovedtrener/pro på Kjekstad Golfklubb fra og med 1. mai 2015.

Til de som ikke kjenner til Thomas, så har han tidligere vært en av landets beste golfspillere. Merittene hans er blant annet at han tidligere har vunnet norgesmesterskapet og spilt en rekke turneringer på Europa Touren. I 1998 ble Thomas også den første norske spiller til å spille en golfturnering på PGA Tour i Atlanta i USA som følge av seieren hans i Turkish Open på European Challenge Tour.

Thomas har i tillegg jobbet som golfkommentator for både NRK og Viasat Golf.

Thomas jobber nå som instruktør/pro, og har etablert mye verdifull kunnskap om golfteknikk. Han hevder selv at han kan kurere slice og hook på et blunk. Han vil kunne lære deg mye om svingen og hvordan man kan slå både lenger og rettere. Håndleddene og kroppsrotasjonen er et tips, men også hvordan man tenker i forkant av slaget er viktig. Det kan være verdt investeringen å ta time hos Thomas hvor målet skal være at du får deg en klar "aha" opplevelse og spare mange slag på banen ved noen enkle grep.

En protime (25 min) med Thomas koster kr. 350,-.

Thomas kjører følgende medlemstilbud ifm oppstarten: Spar kr. 100,- ved å bestille time i denne weekenden! *
(* Tilbudet gjelder for weekenden 2. og 3. mai. Han er dessverre ikke tilgjengelig 9 og 10 mai).

Thomas vil ellers være tilgjengelig for protimer i hverdagene i tidsrommet fra kl 15.00 - 21.00. Alle er velkommen til å booke time.

Thomas trener også våre juniorer og nybegynnere som tar kurs.

Timer med Thomas booker du i golfbox på Kjekstad Golfklubb. På starttidbestillingen velger du Fasilitet Trener Thomas Nielsen. Enkelt og greit. Du kan også ringe til Kjekstad GK eller Thomas for å booke:
Kjekstad GK proshop: 31 29 79 90
Thomas direkte: 41 02 58 53

Vi anbefaler at du forsøker Thomas allerede nå i helgen, samt benytter deg av tilbudet, det kan være investeringen vel verdt!