Kjekstad Golfklubb i Senior NM

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 11. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Erling Nilsen representerte klubben vår i Senior NM i Trondheim i helgen

Og for en helg det ble for Erling!

Det var krevende forhold på Byneset Golfklubb i Trondheim, med mye vind og regn. Allikevel spilte Erling sine beste runder noensinne. Med scorene +5 brutto på lørdag og +4 brutto på søndag endte han på en hederlig 12.plass i klassen H60+.

Erling forteller at han har hatt NM som et stort mål siden høsten 2023, og er derfor ekstra fornøyd med godt spill når det gjaldt som mest. Neste mål er Klubbmesterskapet og lag NM Senior!

Og om du lurer på om Bibbi hadde en finger med i spillet, er svaret ja! Erlings kjære var med som caddie begge dager smiley

Grattis, Erling!