Kjekstad spiller topp ti i Norgesmesterskapet

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 3. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Utrolig bra innsats i Norgesmesterskapet i golf

I Norgesmesterskapet, som gikk av stabelen på Holtsmark i helgen, stilte Kjekstad med tre spillere. Tina Mazarino i dameklassen, og Mats Heien og Daniel Barth Aas i herreklassen.

Mats ble den av Kjekstad spillerne som klarte å kvalifisere seg (cut) til helgens finalespill, hvor stort sett hele Norges-eliten var representert. Mats leverte igjen to gode runder på lørdag og søndag, og endte til slutt opp på 10. plass i mesterskapet. Samtlige av Mats sine fire runder i turneringen ble spilt under banens par. Resultatene ser du her.

Klubben gratulerer smiley

For Mats går ferden videre i denne uke til Nordic League tour i Danmark. Vi kommer nok ganske sikkert til å høre mer fra Mats Heien fremover wink