Lag NM 2022

Av: Svein Nummestad Hansen  |  Publisert: 27. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvem skal representere Kjekstad GK i lag-NM for Herrer & Damer

Vi takker alle spillere som har vært med på kvalifiseringsrundene, og synes at det er veldig artig at så mange ønsket å spille. De som klarte å kvalifisere seg på herre siden er Fredrik Johan Mellbye og Svein Nummestad Hansen. De som kvalifiserte seg på dame siden er Christina Annweiler, Sanne Marie Lunde, Lotte Carita Berger og Bente Omnes.

I år skal lagene spille på hjemmebane. Lagene ser sterke ut, så vi satser på at spillerne kan sparke fra seg når turneringen går av stabelen 16-17 juli på Kjekstad Golfklubb. Den første dagen spiller lagene foursome og fourball og siste dagen spilles singel. Vi håper det er mange av medlemmene våre som tar turen og heier frem lagene våre.

Bildet som er vedlagt viser lagene fra 2021.

Herre Laget:
Daniel Barth Aas
Mats Heien
Kenneth Transeth (lag leder)
Svein Nummestad Hansen
Fredrik Johan Mellbye

Dame Laget:
Christina Annweiler
Lotte Carita Berger (lag leder)
Sanne Marie Lunde
Bente Omnes