Lag NM Kvalifisering 2022

Av: Svein Nummestad Hansen  |  Publisert: 30. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ønsker du å være med på lag-NM for Kjekstad Golfklubb?

LAG-NM KVALIFISERING 2022 - DAMER OG HERRER

Ønsker du å være med på lag-NM kan du melde din interesse til Svein Nummestad Hansen mail: svein@kjekstad-gk.no senest onsdag 25 mai.

I år spilles Lag NM 2 divisjon på Kjekstad GK lørdag og søndag 16 og 17 juli. Vi håper at mange har lyst til å prøve å kvalifisere seg inn på lagene i årsmiley. Vi planlegger for 5 spillere på herrelaget og 3 spillere på damelaget, hvor kaptein blir en av spillerne.

Herrer & Damer
  • Spillested: Kjekstad GK
  • Divisjon: Divisjon 2.
  • Antall dager: 2 dager
  • Antall runder: tre runder
  • Dato: 16.-17. juli.
  • Herrer: Maksimum fem spillere.
  • Damer: Maksimum tre spillere
Kvalifisering
To runder på følgende datoer, hvor beste runde teller. Det er ikke krav om at begge rundene må spilles.
Dato for spill: Lørdag 28. mai og lørdag 25. juni
Begge dager: kl. 9:00

Reglene for uttak:
Herrer: Vi spiller om 3 plasser (2 spillere er allerede forhåndsuttatt).
Damer: Spiller om 3 plasser.
Ved like resultater gjelder beste score på siste 9 hull. Ved fortsatt likt gjelder score på siste 6, 3 og siste hull. Dersom fortsatt likt blir det loddtrekning.

Bestemmelser for spillere:
Spiller må være født 2009 eller tidligere og ha Kjekstad Golfklubb som hjemmeklubb.

Kaptein:
Kapteinen er en av spillerne i laget og velges av Svein i samråd med laget.

Kontakt:
Ta kontakt med Hovedtrener Svein