Medlemsundersøkelse - Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 13. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

13. juni skjer det - årets første runde av medlemsundersøkelsen Golfspilleren i Sentrum sendes ut

1/3 av dere vil få spørreskjemaet i innboksen 13. juni.
Ikke nøl – sett av 10 minutter og svar på undersøkelsen. Svarfristen er to uker.

For at vi skal bli en bedre klubb for medlemmene, at dere skal trives i klubben og få gode golfopplevelser, ønsker vi å få tilbakemelding og høre din mening om hvordan du opplever klubben - klubbens miljø, aktiviteter og treningstilbud, banen, o.s.v.

Tilbakemeldingene og informasjonen fra dere gjør at vi kan ta tak i og fokusere det som er viktig for dere i vårt arbeid med å utvikle klubben og tilbudet.
Dette er viktig for at vi skal bli bedre, slik at flere spiller mer golf, og at du og alle trives i Kjekstad Golfklubb.

PS. Alle medlemmene vil motta undersøkelsen i løpet av sesongen.

God golf!

Kjekstad Golfklubb