NM Senior godt gjennomført på Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 20. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Norges beste seniorer var i aksjon i helgen på Kjekstad Golfklubb, samtidig som værgudene viste seg fra sin gode side.

Det var rekordpåmelding til årets senior-NM på Kjekstad Golfklubb. I samarbeid med Norges Golfforbund hadde vi forberedt oss godt til mesterskapet.

Ca 20 personer fra klubben, både frivillige og ansatte hjalp til med arrangementet. Golfforbundet stilte med 4 dommere og 1 Tournament Director. Hele arrangementet må betraktes som meget vellykket. Vi fikk til og med bra vær. Tusen takk til alle som bidro smiley

Banemannskapene hadde jobbet iherdig med banen flere uker i forveien, og spillerne syntes å sette pris på den gode kvaliteten smiley.

Kjekstad Golfklubb stilte med hele 11 spillere til start. Mange av disse oppnådde gode resultater. Spesielt bør Daniel Grande sin 3. plass i Senior Herre nevnes.

Kjekstad spillerne sine plasseringer:

Senior Dame:
 9. Beate Pedersen
11. Jannicke Lillelien

Eldre Senior Dame:
 9. Connie Christiansen
11. Yvonne Lundquist

Senior Herre:
 3. Daniel Grande
13. Thorstein Reithe
50. Rune Henriksen
60. Jan Øksnes