Ny Golfbox automat i bruk

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 29. mai 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny automat for bestilling og registrering av spill

Mange av dere har vært innom og blitt kjent med den nye Golfbox-automaten som er montert opp rundt hjørnet på Kjekstad Golfshop. Dette er en automat for bestilling av spill, bekreftelse og betaling. For å bruke automaten må du ha Golfkortet ditt (det i sølv - fra Norges Golfforbund) eller din vanlige bruker-id i Golfbox.
Vi har testet ut maskinen en tid, og den fungerer aldeles utmerket. Når Golfshopen er åpen, stikker du innom og booker/bekrefter ditt spill, eller du kan gjøre det selv ute på automaten. Har du booket deg allerede i Golfbox før du ankommer, skal du allikevel BEKREFTE deg, hvis ikke blir starttiden din slettet, og du blir borte fra statistikken.
Alle løse scorekort som før lå ute i kassa, er borte. Det betyr at du må bekrefte/betale før du får ditt scorekort utskrevet. På denne måten får også klubben større mulighet til å føre statistikk over faktisk bruk av banene.

DET ER SLUTT PÅ Å BARE GÅ UT OG SPILLE, ALLE SKAL BEKREFTE SEG! Og - det gjelder begge baner!

Dette er bare en rutine som skal innarbeides, og som vil fungere til alles beste. Lurer du på noe ved bruken av automaten, spør oss på tunet. Er Golfkortet ditt borte? Kom innom Golfshopen og vi bestiller et nytt.

Dessuten minner Golfshop'en om at nye bagtag'er ligger og venter. Kom innom og hent! Som medlem skal du ha gyldig bagtag for å spille - på begge banene! smiley