Oppdatering koronaviruset - Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 27. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Myndighetene viderefører tiltakene mot koronaviruset og forlenger forbudet mot organisert idrettsaktivitet til 13. april

Kjekstad Golfklubb følger myndighetes anbefalinger og holder dermed stengt til og med 13. april 2020. Dette er i tråd med de nye anbefalingene.

Vi har i det siste sendt ut permitteringsvarsel til en stor del av våre ansatte. De fleste vil bli permittert 100 % og bemanningen reduseres drastisk. Dette er hovedsakelig for å sikre klubben økonomisk, når det nå blir bortfall av mange inntekter fremover.

Vi håper imidlertid (og legger samtidig solide planer) for en meget rask åpning av hele anlegget så snart myndighetene tillater det.