Påskehilsen fra Douglas

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til alle medlemmer og venner i Kjekstad Golfklubb

Douglas spaner etter deltagere
Douglas har sendt oss en hyggelig hilsen, som vi med glede formidler her:

Jeg ønsker å takke alle medlemmer og venner i Kjekstad GolfKlubb for tre flotte år som deres Golf Pro.

Takk til alle som tok private timer eller som var med på kurs. Enten du er nybegynner eller spiller med lavt handicap, husk at med effektiv trening og instruksjon med Rachel, så har alle potensial til å bli en bedre golf spiller.

Kjekstad er et flott sted med mange utrolig hyggelige mennesker. Det er også et flott sted til å spille golf. Ikke minst er Kjekstad kjent som en klubb med en spesiell atmosfære. Ta vare på det!
Nå går veien videre for meg til Drammen Golfklubb, hvor jeg ser frem til nye utfordringer, og til å møte nye mennesker.

Det er fullt mulig at jeg tar en tur innom Kjekstad for å ta en kopp kaffe, treffe gode venner eller spiller noen hull på banen. Det er noe jeg ser frem til.

Ønsker alle en God Påske og håper at dere holder dere friske.

God Golfing. Hilsen fra Douglas