Råe Kjekstad-damer, og plass til flere!

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 5. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damene med suksess i lagserien med lagleder Edith Grande i spissen

Norsk Seniorgolf arrangerer Lagserie der Kjekstad stiller med damer i A-klassen.

Annette Halvorsen, Beate Pedersen, Connie Christiansen, Lill Halvorsen, Marte Eggen, Unni Sundelius og Yvonne Lundqvist har spilt mot Haga GK og Asker GK og er hittil ubeseirede (mot Asker ble resultatet forøvrig 10-0).

Og selv de beste trenger å trene og det gjør de hver tirsdag med Tirsdagsklubben! Det er en uformell og sosial gruppe som spiller turnering hver tirsdag kveld på hovedbanen. Den er åpen for alle uansett HCP -så kjenner du at du har lyst til å bli med er du hjertelig velkommen.

Gårsdagens turnering hadde påmeldingsrekord og den håper vi å slå neste gang. Påmelding finner du "her"

Heia alle Kjekstad-damer!