Runder ikke godkjent av markør, del 2

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 1. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er fortsatt mange som ikke får sin markør til å godkjenne runder rapportert i Golfbox. Nå vil de eldste bli slettet.

Som fortalt i tidligere nyheter står det mange ikke-godkjente golfrunder i Golfbox.
Pr i dag er det omtrent 50 runder som det etter registreringen er mer enn to månder siden de ble spilt!
I alt er det omtrent 170 runder som venter på godkjenning i dette arkivet.

Etter en konferanse med NGF, som sier at tilstanden er den samme i flere klubber, velger Kjekstad GK (ved hcp-komiteen)  å slette gamle ikke-godkjente runder. Dette vil i denne omgang gjelde runder spilt før 1. august 2021.
Det vil også gjelde runder spilt uten gyldig markør, f. eks. spilt alene.

Slettingen vil bli gjennomført om ca en uke. Og igjen om omtrent en måned, da runder spilt før 1. september.

Har du spørsmål eller andre kommentarer kan du henvende deg til hcp-komiteen ved Kjell Birkelund (kbirkelu@online.no)

Vil du vite mer om handicapsystemet anbefaler vi NGFs hjemmesider. Linken er:

Handicapkomiteen ved Kjell