Status på det nye klubbhuset

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 15. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sikre tegn på at prosjektet er i rute

Det nye klubbhuset er nå teknisk sett ferdig og under innkjøring. Vi fyller i disse dager opp med varer i kafe og proshop og tester alt det nye grundig før baneåpning.

Huset er teknisk avansert med omfattende løsninger for bl.a. brannsikring, adgangskontroll, ventilasjon og tele/data. I tillegg til et svært godt utrustet og moderne kjøkken. Så langt fungerer alt som det skal og vi har søkt om brukstillatelse fra kommunen.

I prosjektet skjer det også en betydelig oppgradering av tunet som pågår for fullt etter vinteren. Planen er at innen midten av juni skal alle trapper og murer være ferdige, kjøreveier skal asfalteres, belegningsstein skal legges på tunet og gress skal på plass. I tillegg skal vi plante hekker og blomster.

Vi har i prosjektet også satt opp belysning av range og treningsgreen. Det er en bryter på lysmasta. Trykker du på denne så lyser det i 2 timer. I tillegg har vi fått på plass mange låsbare utleieskap i kjelleren for oppbevaring av golfutstyr. Alle skap har strøm for ladning av el traller.