Stenging av anlegg og aktiviteter

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 12. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad Golfklubb stenger grunnet koronavirus

Grunnet virusutbruddet har Kjekstad Golfklubb besluttet å innstille alle treninger, møtevirksomhet og spill på simulatorene. Dette gjelder i første omgang til 26. mars, og starter fra torsdag 12. mars kl. 18:00. Dette mener vi er i tråd med råd og pålegg fra Helsemyndighetene.

Proshop, kafe, simulatorsenter og administrasjonen vil derfor være stengt inntil videre. Alle ansatte kan nås på telefon og mail.

Vi velger å gjøre dette av flere grunner. Grunnene er hensyn til de som er i risikogruppen, reduksjon av risikoen for smitte og ikke minst for å være føre var. Det er også viktig at vi er med på den nasjonale dugnaden.

Vi vil fortløpende vurdere åpning dersom videre informasjon fra myndighetene skulle tilsi at dette er forsvarlig.

Vi kommer til å gjøre vårt ytterste for å holde dere informert, og håper på forståelse for situasjonen.