Sterk prestasjon av Kjekstad under Lag-NM for seniorer!

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 20. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I helgen ble det arrangert Lag-NM for Seniorer (50+) over hele landet. Kjekstad stilte med flere lag og hele 16 spillere til sammen.

Kragerø Golfklubb:
Her stilte Kjekstad med ett damelag og ett herrelag. Begge konkurrerte i år i 2. divisjon avd. sør.
Vår klubb bet godt i fra seg! Herrelaget vant sin avdeling foran 15 andre klubblag og rykker dermed opp i 1. divisjon. Svært gledelig!
Damelaget kom på en hederlig 3. plass, kun én plass bak opprykk! Asker Gk tok en suveren seier i denne puljen.

Damelaget bestod av:
Edith Grande, Unni Sundelius, Connie Christiansen og Lillen Sanner

På herrelaget spilte:
Morten Meian, Håkon Myrvold, Benny Chritiansen og Jarle Midtskogen

Larvik Golfklubb
Kjekstad stilte med 2 herrelag i Larvik og konkurrerte i 3. divisjon Øst, avd. A. Denne puljen besto av 20 lag og Kjekstad Gk lag 1 endte på en sterk 3. plass, KUN 2 fattige slag bak opprykk.

Laget bestod av:
Bjørn Lohne, Terje Werner Laug, Asbjørn Holtet og Øyvind Nordmoen.

Kjekstad sitt lag nr. 2 endte på en 8. plass i denne puljen og laget besto av:
Erling Nilsen, Frode Espensen, Erik Oanæs og Sven Arild Engan.

Sandefjord vant for øvrig denne puljen ganske overlegent.

Mesterskapshelgen bød på varierende værforhold. Lørdag bød på sterk vind og regn. På søndag skinte solen tidvis og vinden hadde avtatt en del.

Gratulerer til alle og klubben med en sterk prestasjon!

Lagbilder:

Fra venstre: Edith Grande, Unni Sundelius, Connie Christiansen, Lillen Sanner

Fra venstre: Morten Meian, Benny Christiansen, Jarle Midtskogen, Håkon Myrvold

(Det har desverre ikke kommet noen lagbilder fra Larvik)