Styret inviterer til Sommerfest/ Texas Scramble

Av: Bjørn Reidar Jensen  |  Publisert: 28. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 25. juni inviterer vi alle til «FEST»

Styret arrangerer Texas Scramble for klubbens medlemmer og gjestespillere.
Vi oppfordrer alle til å delta. Inviter med deg gode venner og bekjente. Alle kan være med.

Program for dagen:
  • Vi deler påmeldte inn i lag, slik at det er noenlunde lik handicapfordeling. Tar selvsagt hensyn til ønsker etter beste evne.
  • Vi kommer til å ha SHOTGUN-start. Fordelen er at alle får starte og er ferdig noenlunde samtidig.
  • Det blir servert mat fra grillen etter at vi har spilt. Drikke til maten og en liten dessert blir det også.
  • Det blir innlagte konkurranser med premier underveis i spillet. Konkurranser som NTP, LD eller slag med bestemt kølle.
  • Under serveringen har vi premieutdeling.
Vi håper at flest mulig av våre medlemmer vi sette av denne dagen sammen med oss. Alle spillere i alle spillegrupper oppfordres til å delta, og inviter gjerne venner fra andre klubber og spillegrupper. Denne dagen skal vi ha det gøy, og dere kan selv bidra til at det blir en suksess.

Hva skal det koste?
Ikke stort. For medlemmer, så er det vanlige betingelser for spill på banen (avhengig av medlemskap). For gjester som ikke er medlemmer, så tilkommer Greenfee.
Innskudd utover det, er 50 kr pr. deltager.
Innskuddet skal gå tilbake til deltagerne i form av premier og morsomheter underveis i spillet.
Innskuddet dekker også servering av grillmat og drikke etter runden.

Hva er Texas Scramble?
Texas Scramble er en spilleform i golf som er litt annerledes enn vanlig scramble. Texas Scramble spilles med fire  spillere, og som i vanlig scramble slår alle hver sin ball på hvert slag, og så velger man hvilken av de fire slagene som ligger best, og alle spillerne fortsetter fra dette punktet.
NB! I vår turnering så vil vi tillate flere enn 4 spillere pr lag hvis vi anser det som hensiktsmessig.

Premier:
Det blir mange premier.
Allerede mange som ønsker å sponse dette arrangementet, og vi vil gjerne ha flere premiesponsorer.

Påmelding:
Det kommer link til påmelding i turneringslisten på hjemmesiden.

Klikk her for å melde deg på med en gang