Super lag fra Kjekstad i aksjon på Lag-NM

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 17. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Våre helter fra Kjekstad er klare til dyst på Norsjø GK lørdag og søndag

Lag-NM for herrer og damer, samt Lag-NM for junior, er de årlige konkurransene som Kjekstad GK dekker fullt ut for sine deltagerne. Disse konkurransene er delt inn i flere divisjoner, hvor øverste divisjon regnes som Norgesmesterskap.

I år har det vært stor kamp om plassene, spesielt på herresiden. De har vært igjennom en lang og krevende kvalifisering over flere runder på hjemmebanen vår, som har vært arrangert av vår trener Rachel. Til slutt var det følgende spillere som ble valgt ut til å representere Kjekstad Golfklubb i Lag-NM 2020 i 2. divisjon på Norsjø:

Herrer
Tom Robert Bergan
Mats Heien
Kristoffer Fløistad
Daniel Barth Aas
Kenneth Transeth
Leaderboard for herrer finner du her: Kjekstad GK Herrer

Damer
Bente Omnes
Lotte Carina Berger
Leaderboard for damer finner du her: Kjekstad GK Damer

Begge lagene stiller i Kjekstad sine blå offisielle klubbtrøyer. I år er de også utstyrt med hvite capser med sine egne initialer på (sponset av Gant).

(Lag-NM for junior blir arrangert på Oslo GK i august. Der er guttene våre i elite divisjonen).

Herrelaget (fra venstre): Kenneth Transeth, Kristoffer Fløistad, Tom Robert Bergan, Mats Heien, Daniel Barth Aas

Damelaget (fra venstre): Bente Omnes, Lotte Carina Berger.